Zoek jij ondersteuning na een implementatie of hebben jullie behoefte aan een beheerder of sparringpartner voor jullie AFAS omgeving?
Bij HLDN ben je hiervoor aan het juiste adres. Wij bieden support op alle modules binnen jouw eigen AFAS omgeving, in AFAS windows, InSite en OutSite.
Wat kan en mag je van ons verwachten? Korte lijntjes, snelle afhandeling, een hoog kennisniveau en volledige ontzorging op het gebied van het beheer van AFAS.
Toegang tot onze supportdesk voor het beheer van je tickets
Snelle respons via een vooraf afgesproken termijn
Meekijkoptie via teams
Sparringpartner bij uitdagingen
Meedenken bij nieuwe wensen
Advies bij de oplevering van nieuwe functionaliteiten
Halfjaarlijks adviesgesprek met optie voor een jaarplan
Korting op de inhuur van onze consultants
Benieuwd of ons support & beheer voor jullie de ideale oplossing is?
Via de support portal heb je in een oogopslag inzage in al je lopende projecten en ingestuurde tickets. Je bent dus 24/7 in staat om tickets in te sturen en op de hoogte te blijven van de status en vorderingen van jouw tickets.
Het volledige proces verloopt via de portal. Maar niet getreurd ook echte HLDN pakken de telefoon wel eens. :)
Heb je na het lezen van bovenstaande zin om ons HLDN support team te komen versterken?
Wij zoeken altijd een topper die zichzelf met onze hulp wil ontwikkelen tot de beste AFAS Profit support medewerker van HLDN! Je hoeft nog niets te kunnen alleen heel veel te willen.
Wie zoeken wij?
We zoeken in ieder geval niet iemand met een bepaalde opleiding. Wel iemand met een flinke 'drive' en HBO denk niveau die graag met de uitdagingen van onze klanten aan de slag gaat. Je moet affiniteit hebben met IT, het leuk vinden om dingen te maken, puzzels op te lossen en je gaat geen uitdaging uit de weg.